Masz pytania? Napisz lub zadzwoń.

Reklamacje

Reklamacje

Jako konsument masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
niezgodności produktu z umową.

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?

W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

1. adres e-mail: ankabelferka@gmail.com, na który możesz wysłać reklamację;

2. adres Sprzedawcy:  Anna Piwowarska twórca edukacyjny Anka Belferka, ul. Hosa 24, Nida, 26-026 Morawica;

3. telefon kontaktowy: +48 504 494 401;

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.

Wzór formularza reklamacji naparawa/wymiana
Wzór formularza reklamacji obniżenie ceny/odstąpienie od umowy bez naprawy/wymiany
Wzór formularza reklamacji odstąpienie od umowy po naprawie/wymianie
Wzór formularza reklamacji obniżenie ceny po naprawie wymianie