Reklamacje
Jako konsument masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
niezgodności produktu z umową.
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
1. adres e-mail: ankabelferka@gmail.com, na który możesz wysłać reklamację;
2. adres Sprzedawcy: Anna Piwowarska twórca edukacyjny Anka Belferka, ul. Hosa 24, Nida, 26-026 Morawica;
3. telefon kontaktowy: +48 504 494 401;
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.
Wzór formularza reklamacji naparawa/wymiana
Wzór formularza reklamacji obniżenie ceny/odstąpienie od umowy bez naprawy/wymiany
Wzór formularza reklamacji odstąpienie od umowy po naprawie/wymianie
Wzór formularza reklamacji obniżenie ceny po naprawie wymianie